5 de diciembre de 2008

UNHA SAÍDA AO AUDITORIO

Onte non foi unha mañá coma todas: foi diferente, pero divertida. Cheguei ao colexio a hora de sempre, saudei aos meus compañeiros e xuntos saímos da aula. Chovía, pero íbamos moi contentos xa que tiñamos que chegar ao Auditorio, para disfrutar dun concerto. Era un acto para inagurar o ciclo de música na escola. Fixen o camiño de ida co meu compañeiro Iván, e o de volta coa directora do colexio, Isabel. Se esta parte foi divertida, moito máis o concerto, pois a min encántame a música. Tocou un cuarteto de vento, acompañado por unha batería. A canción que máis lle gustou os nenos foi a de "Me muero por besarte", dun grupo chamado La quinta estación.




Mauro España



Hoxe fomos au auditorio a escoitar un grupo de música que se chama Santa Cecilia. Escoitamos cancións coñecidas: una de La quinta estación, A Rianxeira, e..... moitas máis cancións.

Cando tocaron tiñan bastantes instrumentos: a tuba, a batería, a trompeta, a trombón de varas.....

Os músicos eran moi graciosos e pasámolo moi ben.



Deina

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Encantanme as entradas de Deina e Mauro son chulisimos

Anónimo dijo...

Foi moi GUUAAIII!!!!!
Encantanos a canción,aí vai:
ME MUERO POR BESARTE DORMIRME EN TÚ BOCA ME MUERO
POR DECIRTE QUE EL MUNDO SE EQUIBOCA,QUE SEE EQUIBOCAAAAAAAA!!!!

CHAITOO!!

Anónimo dijo...

Ola vos días,somos Sña.Erea que é unha SUPER MODELO 2.009,e Laura,Erea mon para de cantar a canción de ME MUERO POR BESARTE.
O venres Erea firmará autógrafos,¡¡NO OS LO PERDÁIS!!

CHAÍTOOOOO!!!!!!!

Anónimo dijo...

Holaaaaaa!!!!!!!!!!!

Estoi esperando a mis fans para firmar autógrafos,asi que os dejo.Mira ahí viene uno.


CHAITOOOO!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Somos María e Laura.Gustounos moito a canción`Me muero´.Tamén gustounos moito as entradas de Deina e Mauro.Era así:`ME MUERO POR BESARTE...´.

Biquiños*

Publicar un comentario