6 de marzo de 2009

CLUB DEPORTIVO OURENSE

Son Luciano, xogador do equipo de Ourense desde os seis anos. Agora teño dez anos e vou a cumprir once, pero iso non importa. Este ano teño un entrenador chamado Jorge e na liga quedamos sextos. O Pavillón é moi bo, pero non só nos ensinan a ganar, o importante do fútbol é pasalo ben. Hai un xogador do noso equipo, Victor, que está lesionado. Eu xogo en fútbol 7 e xogo de defensa esquerdo. No colexio tamén xogo ao fútbol con Alfredo, Iván, Riccardo, Jorge, Mikel e Erín.
Espero que o Rea Madrid gane a Liga, aínda que tamén estou co Barcelona e o meu xogador preferido é Lionel Messi que é un bo xogador porque toca o balón e sabe tirar moi ben. Eu son zurdo coma el e tamén como Jorge, o meu compañeiro de curso.

Luciano

23 comentarios:

Anónimo dijo...

Cuando leí esta entrada me entraron ganas de jugar al futbol pero es muy, muy, muy tarde.Jo... Que fastidio (Por lo menos jugué hace 4 h)

Anónimo dijo...

NOS aora estamos xogando os martes e os xoves contra cuarto e sempre perdemos. pero que se lle vai facer. eu o intento, e tamen practico pero a ese Ron e a Dani non ai quen ospare os unicos que os para son Mikel e Luciano e tamen, algunas veces nos. ¡ HABER SE GUANAMOS !

Anónimo dijo...

Hola son eu de novo hoxe pola tarde gañamos 9/5 ven gañamossssss.Eu metin 1 gol.Pero haber se gañamos maña.Espero que gañemos 5/2 o 6/4 a segunda sería amellor.Pero e moi díficil por que teñen unha defensa moi boa. Tamen perdemos porque non nos pasamos.Mikel sempre lle pasa a Luciano e así´sempre perdemos.Os de 4 sempre pasanse e nos non.

Anónimo dijo...

Hola.

Eu son de 4º e sempre os gañamos mentireiros os de 4º somos os mellores. Dani e Ron son moi vos, pero Pedro R, Moh'd, Iago, Pablo e Raúl tamén o son e non hai quen os gañe. Tamén gañamos sempre aos de 6º.
Bicos.

Anónimo dijo...

O que dicen os de cuato é mentira porque onte gañamos 3-2 e tamén 4-0.

Anónimo dijo...

Hola son Mikel bou contar algo do fútbol contra cuarto algunhas beces perdemos pero haora o equipo esta millorando porque unimonos todos para gañar o outro día gañamos porque metin dous golazos.Tamen luciano queda moi ben e uxia xoga bastante ben e alfredo que e un bó xogador e jorge,ivan,etc bueno teño que ir para a cama para maña levantarme con animo
chao

Anónimo dijo...

O día do entroido gustoume moito porque
fixemos moitas cousas coas amigas da miña e
gustoume moito

Anónimo dijo...

os de cuartos son malos xogando

anonimatunpedringamali dijo...

oie anonimo que non somos malos solo por xogar en equipo e ti o outro non perdimos por tanto e non mentimos tramposos que solo nos pegais a nos non ao balon.

MESSI dijo...

OBARÇA E MOI MALO SON MESSI

UN COMPAÑEIRO DA CLASE dijo...

Iso è mentira,eusei qen eres MIK.

Un fan del Barsa dijo...

hola chicos apoyar al Barça es el mejor equipo de Europa por que ganó:19 ligas,25 copas,7 supercopas,2 copas de liga,3 copas deEuropa,4 Recopas,3 copas de Feria,y 2 Supercopas de Europa.Y sus jugadores són:Puyol,Pique,Keita,Sergio Busquets,Henri,Bojan, Dani Alves, Abidal,Xavi Fernández,Iniesta,Pedro Rodríguez,Chighinsqui,Victor Valdés,Pinto,y Messi.

Aifredo dijo...

El Real Madrid puede que tenga a casi todos los jugadores del mundo pero sí no se pasan perderán todos los partidos que jueguen.

anónimo ( 5º ) dijo...

c.d.o. el mejooooooooooooooooooooooooooooooooor!!

MICA dijo...

Luciano que paso? con el REAL MADRIA

Pe ga fer dijo...

Soy socio del Ourense futbol club, es el mejor, el otro día gano al Cultural Areas 6 a 0

Anónimo 5º dijo...

Mikel os meteis con nosotros solo por diversion así que te voy a decir una cosa, ahora se escribe como lo he puesto yo, aprende, y dejar de meteros con nosotros

6º Curso dijo...

Cierto Sr. Anónimo 5º.

Berto, Martín, Sanginés, Josu, etc... dijo...

3-1 vuelve a ganar Ourense, VIVA!

El mayor fán del Barça dijo...

El Barça ganó al Inter por 2-0.Yaún por encima el Inter tenía a todos sus jugadores buenos y el Barça sin Messi y sin Ibrahimovich que bien, ya estamos clasificados viva!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

MARCA.COM dijo...

Este domingo juega el Barça contra el Real Madrid.EXTRA,EXTRA,EXTRA.

mentira podrida dijo...

Mentira podrida

Socio que ve los parttidos desde el palco. dijo...

Berto, Josu, Martin, Arenas, Yebra, Sangies, RAFA; es la mejor plantila de España.

Publicar un comentario