10 de junio de 2009

As nosas lecturas favoritas


Queridos compañeiros/as, vouvos recomendar libros para o verán, a min gustáronme pero cada un ten os seus gustos.

Para as nenas: "Kika Superbruxa", "Libros del Club de Tea", "Correo Urxente".

Para os nenos: "Libros de Geronimo Stilton", "Cuatro amigos y medio en..." ," Correo Urxente".


Irene


Eu pola miña parte recoméndovos un libro tanto para nenas como para nenos e a min pareceme moi entretido. Aínda que sexa para nenos pequenos é moi interesante. É "O parrulo feo" (en castelán que en galego é un pouco lío).


Sara


Eu recoméndovos ¨Mortadelo e Filemón¨ porque é moi divertido e ademais son longos, pero nuns días acabanse e algun son curtiños. Son cómics e moi divertidos, son en castelán (un exemplo cando a un lle explota unha bomba) recoméndovolo para o verán para que non vos aburrades.


Erín


Se vos gusta a fantasia , a maxia e os animais . . . este é o voso libro "El talisman que vino por el aire".

Berta


Eu recoméndovos "Kika Superbruja". Ten moitas follas e é bonito e entretido.

Julieta

2 comentarios:

Jorge imaginativo dijo...

Mortadelo: Vamos jefe que nos llama la rata el "SUPER"
¡SOCORROOOOOOOOOOOO!
Filemón: Ja,ja tranquilo que al super me lo como con patatas

¡BOUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! (bomba)

Mortadelo: Se ve que el jefe se comió la bomba

------------------------------------------------- No me quedó tan mal este diálogo entre M. y F.
¿Verdad?

Mortadelo: Vaya
-Va

anónimo dijo...

jajajajajajaja :)

Publicar un comentario