25 de febrero de 2010

A miña habitación

O meu cuarto é un pouco pequeno. Ten un armario que ocupa a maior parte da habitación e nel teño montóns de posters. Teño un caixón onde meto todos os meus xoguetes. No meu cuarto non teño ventás, polo cal fai calorciño e a min gústame moito. Teño un estante con moitas películas e as paredes están pintadas de cor azul. Enriba da miña cama teño uns cadros con insectos disecados (mariposas, escarabellos, insectos pau...), e na miña cama un cobertor con debuxos xeométricos. Teño un escritorio no que gardo obxectos dos meus viaxes, como un coral cerebro de MÉXICO.


DANIEL RODRÍGUEZ .

2 comentarios:

Irene:) dijo...

En mi habitacioón casi no hay espacio para pasar porque hay una cama normal,una litera y una mesa.
Pero bueno..

Uxía Nóvoa dijo...

A mi también me gusta que haga calorcito en mi habitación, pero tengo una ventana gigantesca, así que por la noche duermo con otro edredón encima.
Vamos al grano:
Muy bien la entrada, solo faltaba escanear el dibujo. :D

Publicar un comentario