19 de noviembre de 2008

Os meus amigos..........¡¡¡¿¿¿Convertidos en debuxos animados???!!!

Ola. Estaba o outro día no ordenador, e non sabía que facer. Metinme nunha páxina, e era para crear uns avatares de debuxos animados, e púxenme a facer aos meus amigos. A verdade e que non estaba nada mal, e saíronme así:






Uxía





Sara






Laura







Eu (Andrea)






María e os seus irmáns (Tomás e Mateo)






A profe (Lourdes)






Alfredo e as súas irmáns (Sara e Laura)







Erín





Iván





Andrea

7 comentarios:

Anónimo dijo...

que fea estoy
A Irene y a Kelly no les dibujaste

Anónimo dijo...

¡Que guay! que bien nos dibujo Andrea.
Uxia saliste muy bien ¿Quién a parte de ti dice que saliste fea?


*****ESTÁS MUY GUAPA*****

Anónimo dijo...

Uxía tampoco estás tan FEA.
Andrea,¿porque solo dibujaste a:Uxía,Sara,María,e os demáis?(respondeme).E non a todos.


BESOOOOS!!! De Laura.

Anónimo dijo...

ESTAIS TODOS GUAPISISISSISIMOS , HASTA UXIA ,,,,,, FIRMADO , MAMA DE ANDREA

Anónimo dijo...

Hola, son a Dra.Rebeca: ¡SOCORROOOOOOO! Andrea ven a por min. Andrea: ¡Muajajaja! ¡Agora son moi poderosa! >=D *Encher o mundo de neve* Agora terei unha tropa de bonecos de neve, con metralletas de copiños de neve... Dr.Rebeca: Pero temos, eu e a Dr.Sara poderes de chocolate moi quente para derretirte. Andrea: ¡POLOS CORNOS DA VACA CONNI! Teño que idear un plan moi planificado... ¡Xa o teño! ¡Vou usar o planifiqueitor! Pronto vencerei as Dr.Malévolas. Dr.Rebeca: ¡Estoite escoitandooo! Andrea: ... ¡Millor voume!

Anónimo dijo...

Ola! Que tal meus queridos compañeiriños? Xa teño unha mascota oficial. E...
¡¡¡¡PERRY!!!! ¡¡¡¡O ORNITORRINCO!!!! Je, je, je... Uy... Téñome que ir... Teño que darlle de comer. AdeeuuS!

Anónimo dijo...

Andrea:
No vale a mi no me hiciste...
La próxima vea creáme como lo hiciste como los demás. :(

Publicar un comentario