17 de noviembre de 2008

A CASTAÑA E O MAGOSTO


Andrea Sousa González

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Olaaa!!!!!!
Moi bonito o cómic que fixo a miña compañeira Andrea.
¡Segue así!

ATT: ...# Irennita $...

Anónimo dijo...

O comic de Andrea saiulle moi ben e bastante chulo e gracioso.


UXIA

Anónimo dijo...

Xa, é moi chulo.
Os dicionarios son de moi boa axuda para as persoas que non teñen dicionario.

****Dra.Sara****

Anónimo dijo...

ANDREA , 4 X 6 ????? ,,, SE TE DA MEJOR DIBUJAR ,, VERDAD ???

Anónimo dijo...

Andrea fixo moi ben o cómic, debuxa moi ben.
Eu non debuxo tan benpero polo menos sei debuxar bastante ben.

****BOUBOS PINTAR CON CARBÓN****

Andreéitor dijo...

Tss tss 4 x 6 = 24... Y sí, se me da mejor dribujar... S''a: Hold me cold and... draw with me ^^

Publicar un comentario